Hello Guys! I'm from Brazil and new forum ! I need assistance .
Bought a TIIDA 1.8 SL Year 2011/2012 , it does not come with volume control on the steering wheel , so I bought a command to put the steering wheel this command possess three wires one blue , one white and another color brown color accompanied came a resistance to the brown, black, black , brown and brown colors , but in Brazil nobody ever put this control on the steering wheel . Like sending someone to help me please , step by step , in writing , through photos and video from the removal of the steering wheel until the jampeamento resistance on the radio , only someone from the outside you will be able to do this without damaging the car and circuits my email is
[email protected] Thank you all and hope to enlist the help of everyone in my distress !
Olá Gente! Sou do Brasil e novo no fórum! Estou Precisando de ajuda.
Comprei um TIIDA SL 1.8 Ano 2011/2012, ele não vem com controle de volume no volante, então comprei um comando para colocar no volante esse comando possuí 3 fios um de cor azul , outro de cor branco e outro de cor marrom acompanhado veio um resistência com as cores marrom, preto, preto, marrom e marrom , mas no Brasil ninguém nunca colocou esse controle no volante. Gostaria que alguém me ajudasse mandando por favor, o passo a passo, por escrito, por fotos e por vídeo desde a retirada do volante até o jampeamento da resistência no rádio, só alguém dentre vocês do exterior vai conseguir fazer isso sem danificar o carro e os circuitos meu e-mail é
[email protected] Obrigado a todos e espero contar com a ajuda de todos nesse meu pedido de socorro!