DITTO!!! And mines an homage to one of my favorite movies, STAR WARS.RubenTheRogue wrote:<------read my user name...definitely NOT my name in person
DITTO!!! And mines an homage to one of my favorite movies, STAR WARS.RubenTheRogue wrote:<------read my user name...definitely NOT my name in person
ImStricken wrote:"The Hippo Mobile" lol - my 'pet-name' is hippo from my girl so naturally a gray suv gets named the hippo mobile lol.......oh man, im never gonna live this one down lol
HAHAHAHAHHAHAHAHA i was JUST gonna use that EXACT image for your post LOLOLOLRogue One wrote:ImStricken wrote:"The Hippo Mobile" lol - my 'pet-name' is hippo from my girl so naturally a gray suv gets named the hippo mobile lol.......oh man, im never gonna live this one down lol
Rogue One wrote:DITTO!!! And mines an homage to one of my favorite movies, STAR WARS.

welcome to the boards! i've always called subaru's subieschristo89 wrote:Mine is "Roger" (in French)! Why? Ask my girlfriend! She also name her '09 Impreza "Suby".