Nissan Forums | Infiniti Forums NICOclub staff, History and Advertising eMail NICOclub Webmaster Advertising on NICOclub Nissan forums

Active Topics

Quick Reply  Print  Email  Subscribe RSS  Help
 Dale L. Davis ...HELP! My car has been stolen Lt. Dale L. Davis of 180sx faktoryFirst  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >  Last
Author Post
fayceoff

1720 posts

sneaking up behind you...
3-6-2006

HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. Dale L. Davis

Dale L. Davis; Dale Davis; Davis Dale L.; Davis Dale; L. Davis Dale; Lt. Dale L. Davis; Lt. Commander Dale L. Davis; Lt. Davis Dale L.; Lt. Davis Dale;

Some of you are aware of this whole sordid affair. I suspect that Dale L. Davis (180sxfaktory) or one of his employees may have sold my car to someone in Bahrain, Saudi Arabia, or the UAE without my permission. Here's a brief background. For more, see the threads in my sig.

I had to leave my car with him when my son died and I had I left Bahrain in August of last year. The car was torn apart when I transferred back here to Norfolk, so I made a deal with Dale Davis that he would send the car to me when it was finished. Then he wanted to keep it until April for a show there in Bahrain, which I agreed to, but now I haven't heard from him in nearly two months. He's a retired Navy pilot, a Lt. Cmdr. He has a website, for a shop over there in Bahrain called dreamfaktory.net, but he doesn't answer me via e-mail and when I call and text the phone number that worked when I was over there, I now get a Bahraini national who says that it's not Dale Davis's number and they don't know Dale Davis. Please see this thread for background info http://forums.nicoclub.com/zer...ge=16

I've left word with my friends who are still over there to let me know if they see him, but any and all help that I can get from you is greatly appreciated. I'm also talking to the investigators at NSA Bahrain Security. .

Sorry for the wall of text, but I'm at the end of my rope. My son and I spent a lot of time planning out this car, and I want it back yesterday! I have parts in my shed for it and there's an empty spot in my driveway. If you post in this thread, use Dale Davis's name. Maybe he'll Google his name and be amazed to find the lengths I've been going to to reach him.

-AJ

"It's never a good time to quit." - Jaymee Clarke (3/23/91 - 8/1/07)

Help me get Dale Davis back for stealing Jaymee's car!! / VG30DETT into 1989 240SX

naladude911

3320 posts
2001 Infiniti QX4
mt.kisco ny
10-3-2006

« 

hope your son RIP. Good luck on the car!

NALADUDE911

Check out my cardomain!
http://www.cardomain.com/ride/3392312

numbnuts240
Learned'd crew #1 aka "Tita"

18506 posts
1995 silvia speshul edishun lhd wif ka swap, 1974 fairlady z
meriden ct
7-1-2006

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (fayceoff)

hey man, that really sucks that Dale L. Davis possibly sold your car from under you. Dale L. Davies has no right to pull some garbage like that. if Dale L. Davis sees this, he needs to own up ti what exactly is going on. i really thought that the importing business that Dale L. Davis was setting up would be legit, but instead Dale L. Davis is possibly pulling some b.s. like this. Dale L. Davis, you need to contact fayceoff and settle this asap. nothing pisses me off more than seeing a serviceman taken advantage of, but to do it when he lost something so precious to him. Dale L. Davis, if you did sell this mans car, you disgust me and you are a poor excuse for a fellow serviceman and an even poor excuse for an american.

Quote, originally posted by Gold Digger »
numbnuts240, NICO's resident bicycle...LOL

pg. 606 & 1767 got broked'd
pg. 759 is teh suck
"TAKE THAT TITA CUMFARTER... I'll unban you in a minute fag..."
"i may be an idiot, but there is one thing i am not, sir, and that, sir, is an idiot."
i like big butts and i cannot lie

My funtoi... Meets my dirty caramel desires. tested and approved by "The Tita" himself.

fayceoff

1720 posts

3-6-2006

« Re: (naladude911)

Thanks, man. Appreciate the sentiment. One of the things that upsets me is that Dale L. Davis and I spent a pretty fair amount of time talking about family, fatherhood, religion, responsibility... I just never expected this from Lt. Commander Davis. I trusted him.

Modified by fayceoff at 1:59 AM 7/31/2008
fayceoff

1720 posts

3-6-2006

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (numbnuts240)

Quote, originally posted by numbnuts240 »
hey man, that really sucks that Dale L. Davis possibly sold your car from under you. Dale L. Davies has no right to pull some garbage like that. if Dale L. Davis sees this, he needs to own up ti what exactly is going on. i really thought that the importing business that Dale L. Davis was setting up would be legit, but instead Dale L. Davis is possibly pulling some b.s. like this. Dale L. Davis, you need to contact fayceoff and settle this asap. nothing pisses me off more than seeing a serviceman taken advantage of, but to do it when he lost something so precious to him. Dale L. Davis, if you did sell this mans car, you disgust me and you are a poor excuse for a fellow serviceman and an even poor excuse for an american.

Thanks, numbnuts!!

dusred
Wheel Nerd

2823 posts
Previous Q45 owner, 09 Corolla, Ford F250 Diesel truck
Colorado City AZ
5-26-2008

« 

http://www.youtube.com/watch?v...lated

:D

I need not say any more.

Quote, originally posted by Marenta »
Apparently, men have "tanks" in which they store warm fuzzy feelings or good ideas or awesomeness.

Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

« 

180sxfaktory? It seems to me there was another incident before this one with them/Dale L. Davis that was squashed before with Hitman's help...

Maybe I am simply confused or am remembering another issue...

FSC = Fu*king Sh*tty Cigarettes
numbnuts240

18506 posts
meriden ct
7-1-2006

you got it, while i am not a military man, i have lots of family members who are. and to take advantage of someone who is willing to sacrifice their lives for the rest of us, it's disgusting. i also know how it feels to lose someone who is so close and dear to you as i have lost my older sister last year. so it's like a double whammy in my eyes. get your **** together Dale L. Davis, you got a lot of splaining to do.
fayceoff

1720 posts

3-6-2006

« Re: (Dattebayo)

Dale Davis had an issue here before? Do you remember what it was?
numbnuts240

18506 posts
meriden ct
7-1-2006

« Re: (fayceoff)

i remember something about a thread he made along the lines of him having to shut down for a bit and was laying low, i don't exactly remember why, but i'll see if i can find that thread for you.
cmfireman
I'm Flying!

3025 posts
96' S14 SE
Bostic NC
6-11-2006

Don't know if this will help, but these numbers were posted 11-26-2007:

Telephone Number: 973-3940-2301
Fax: 973-3940-2301
Address: Area 520 Villa 131 Barbar Road, Barbar, Area 520, Bahrain

It appears he also goes by the username D2180sx on some forums:
http://www.hincity.com/cars/pr...LX60A

Also, both domains 180sxfaktory.com and 180sxworld.com have expired/been deleted.

Are you certain that there hasn't been a problem/accident? Seems like he just fell off the earth.

SHIFT_slow
numbnuts240

18506 posts
meriden ct
7-1-2006

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (cmfireman)

here's the thread that i was thinking of
http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=296686
i don't think it's the same one dattebayo was talking about though.
Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

here's the thread that i was thinking of
http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=296686
i don't think it's the same one dattebayo was talking about though.

Nah, that wasn't it. Maybe you [fayceoff] should shoot an email to Greg and see what he's got on the whole situation.

fayceoff

1720 posts

3-6-2006

Hmmm... Thanks, cmfireman - I'll try that number. It's not the same as the one I had. I was trying to give him the benefit of the doubt, and I sincerely hope that nothing bad has happened to Dale, but I want my car. That's all there is to it. If I can get my car on a boat on its way back over here before I ship to Iraq in November, then I'll stop and have coffee with Mr. Dale Davis on the way there. Also, the most recent website I had for him was dreamfaktory.net, the new shop he opened when he retired from the Navy in August.

Oh, and I dropped Greg a note already. He advised me to start this thread and voiced his support in the old one.

numbnuts240

18506 posts
meriden ct
7-1-2006

yeah, i would say email greg for right now. he may have some more info seeing as he is/was a sponsor of nico.
cmfireman
I'm Flying!

3025 posts
96' S14 SE
Bostic NC
6-11-2006

I can't find anything posted under either username since 12-07.
fayceoff

1720 posts

3-6-2006

Quote, originally posted by cmfireman »
It appears he also goes by the username D2180sx on some forums:
http://www.hincity.com/cars/pr...LX60A

If you look at the very beginning of the 'VG30DETT into 1989 240SX' thread, Dale Davis actually started out using that name here.

ScrapMetal

3053 posts
1991 Nissan 240sx, 1949 Plymouth Special Deluxe
Little Havana U.S.A.
1-5-2007

Wow that Dale L. Davis is a real piece of 5hit. I doubt you'll be able to find your car but I hope you catch this guy.

i WILL NOT be fapping to marge simpson. probably not. ok maybe, depends on the pics

tomkun-s13

96 posts

Vallejo ca
9-12-2006

This is for you Fayceoff!

Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis

To the top of google you go Dale L. Davis.

GO BIG OR GO HOME!

fayceoff

1720 posts

3-6-2006

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (tomkun-s13)

Thanks, tomkun!! Dale L. Davis is bound to see this soon!!

Still looking for someone with a Carfax account... Anyone??

Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

Quote, originally posted by fayceoff »
Still looking for someone with a Carfax account... Anyone??

HEY NOOB go buy it for $30. LOL

fayceoff

1720 posts

3-6-2006

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (Dattebayo)

If your buddy has a cherry-picker, do you need to buy one for the swap you're going to do in one weekend? I think even Dale L. Davis would say no.
Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

I would. Besides, its not like the store I buy it from can come and take it away from me for lending it out hehe

(besides, it might just come in handy later)

fayceoff

1720 posts

3-6-2006

Well, I guess you're right, but as Dale L. Davis knows, I'm in the military and I have a basketball team worth of kids, so I'd have to wait until payday to get it. If someone can hook me up, then I appreciate it. If not, I'll do it when I get some cash (which I'll bet retired Navy Lt. Cdr Dale L. Davis is flush with).

Modified by fayceoff at 6:20 PM 9/11/2008
Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

I know, I'm just paying devil's advocate for a minute. And not that I side with Dale L. Davis or anything (I don't even know the guy), but you guys going right out and calling him names and a bad guy is the incorrect way to go and do things.

It seems to me everyone should be able to say what's up with their side before things like that need to be said. That is all!

dusred
Wheel Nerd

2823 posts
Previous Q45 owner, 09 Corolla, Ford F250 Diesel truck
Colorado City AZ
5-26-2008

« Re: (dusred)

Quote, originally posted by dusred »
http://www.youtube.com/watch?v...lated

:D

I need not say any more.

Quote, originally posted by Dattebayo »
I know, I'm just paying devil's advocate for a minute. And not that I side with Dale L. Davis or anything (I don't even know the guy), but you guys going right out and calling him names and a bad guy is the incorrect way to go and do things.

It seems to me everyone should be able to say what's up with their side before things like that need to be said. That is all!

Need I repeat myself? I'm with Datte on this one.

DON'T JUDGE TOO QUICKLY!

FlatBlackIan
Articles Managing Lumberjack

7457 posts
S13 Chuki, S13 Zenki, A34 Maxima, 1983 C10 pickup.
Creepy cabin in the woods MN
12-23-2004

Good luck man, I really hope you get your car back. I cant stand people who treat other peoples stuff like this. I will hold off slightly on passing judgment, I cant see someone who recently had so much stolen from them, turning around and paying that pain forward. Give this thread some time, I think it will find its mark, either Dale L Davis will see it, and make things right, or someone will confirm your suspicions.

>>The FlatBlack Rally Blog<<

ScrapMetal

3053 posts
1991 Nissan 240sx, 1949 Plymouth Special Deluxe
Little Havana U.S.A.
1-5-2007

« Re: (dusred)

Don't judge too quickly? You don't hear from the guy in 2 months and he doesn't answer his e-mail or phone. I'd be pretty pissed.
ThePrincessx10

244 posts
2007 Sentra 2.0 (stateside)// 94 Rover (Germany)
Ramstein Germany
1-11-2008

« Re: (Metaru_Gia)

For as much as Davis is mentioned in this thread. It has yet to show up on google...

What does it take to get on top of google around here these days... wow.

AKA- xalliwantisu

2007 Sentra 2.0 A-U-T-O. <333

My L.I.F.E

Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

Quote, originally posted by Metaru_Gia »
Don't judge too quickly? You don't hear from the guy in 2 months and he doesn't answer his e-mail or phone. I'd be pretty pissed.

Meh, 2 months is nothing. You should see some of the real scams that were tried around here before.

FlatBlackIan
Articles Managing Lumberjack

7457 posts
S13 Chuki, S13 Zenki, A34 Maxima, 1983 C10 pickup.
Creepy cabin in the woods MN
12-23-2004

Quote, originally posted by Metaru_Gia »

There are things in life more important the cars, if he has completely dropped off the radar, there may be a good reason. Shamelessly ruining someones reputation for no reason is as bad as the scamming that caused it.

//edit

I just checked the deadbeat advertisers thread, 180SXfactory owes Nico $472.

And the plot thickens.

Dattebayo
Jinchurriki

19871 posts
S12 w/ VG30E
DC Metro Area
8-25-2002

« Re: (FlatBlackIan)

Quote, originally posted by FlatBlackIan »
I just checked the deadbeat advertisers thread, 180SXfactory owes Nico $472.

And the plot thickens.

That's interesting. Well, as it was said, Greg approved this thread for a good reason. I do kinda want to know the full story now tho.

D-Maxima

581 posts
1992 Maxima
Perth Western Australia
3-4-2008

« Re: (Dattebayo)

Quote, originally posted by Dattebayo »
180sxfaktory? It seems to me there was another incident before this one with them/Dale L. Davis that was squashed before with Hitman's help...

Maybe I am simply confused or am remembering another issue...

i remember reading through something that has Dale L. Davis mentioned in it as well as 180sxfaktory.com

yeah it was in that deadbeat advertisers forum.

I sincerely hope you get your car back quickly fayceoff. you said you had plans with your son for that car so that adds irreplaceable value that car has to you.

Quote, originally posted by themadscientist »
Open up Google, where you normally type "gay porn" type "currency converter"

Quote, originally posted by Dasoupdude »
I hope they serve beer in hell.

Philipio

770 posts
96 240sx SE
DFW TX
8-31-2006

« Re: (D-Maxima)

I've been so extremely curious as to what happened to Dale L. Davis ever since he disappeared. I haven't seen any of his posts in forever. Wasn't he going to stop being online for a while due to identity theft? This has gone a little too far though to be the same issue I would think. I hope you find out soon.

amolao
Old Guys Rule

3644 posts
1989 Hatchback (the first one...)
Alabama
11-25-2003

« Re: (Philipio)

Quote, originally posted by Philipio »
I've been so extremely curious as to what happened to Dale L. Davis ever since he disappeared. I haven't seen any of his posts in forever. Wasn't he going to stop being online for a while due to identity theft? This has gone a little too far though to be the same issue I would think. I hope you find out soon.

Yes, he claimed that he had to get away from the web due to somebody stealing his identity. Something about the guy was just shady as hell. I contacted him thru his website one time with some technical questions and he came across in a rude and ignorant fashion. Even though he was very cool here in NICO and contributed lots of highly technical advise.
Faceoff, maybe you should it seen this coming. This is just plain irresponsable from him UNLESS he was taken hostage by the Taliban or jumped off a bridge. I hope you get your car back, I know that you've been thru a lot and this is the last thing you need right now. If you have friends still in the area, they are probably your best option right now to try to locate this guy.....or your car.

Operation: Extended Storage
HUD repair step by step, door panel upholstery how-to, and other 240sx tutorials
NICO/240SX BEST RUNNER UP NOPI 2006 AWARD
NICO RIDE OF THE MONTH DECEMBER 2006

Speedy7_7
FBI's Tubby Tool Boy

531 posts
2002 Subaru WRX And 2008 Nissan Versa S
Coon Rapids MN
3-20-2008

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (tomkun-s13)

Quote, originally posted by tomkun-s13 »
This is for you Fayceoff!

Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis Dale L. Davis

To the top of google you go Dale L. Davis.

dickie
Articles Manager

17858 posts
Killer Turtle
AtTheDriveIn TX
9-6-2005

« 

where has amolao been? he's almost as elusive as dale davis.

Buy My Engagement Ring!
amolao
Old Guys Rule

3644 posts
Alabama
11-25-2003

« Re: (dickie)

secret mission

amolao
Old Guys Rule

3644 posts
Alabama
11-25-2003

Quote, originally posted by cmfireman »
I can't find anything posted under either username since 12-07.

http://dreamfaktory.net/

about the same date this (still active) other website was updated....

/////////////////////////////

"I offer complete, accurate and honest automotive repair and maintenance with a satisfaction guarantee without busting your wallet. No BS, no nonsense."
Owner - Dale Davis

fayceoff

1720 posts

3-6-2006

« Re: HELP! Suspect my car may have been stolen overseas. ... (amolao)

Quote, originally posted by amolao »
"I offer complete, accurate and honest automotive repair and maintenance with a satisfaction guarantee without busting your wallet. No BS, no nonsense."
Owner - Dale Davis

Yeah, I saw that, and that's the Dale Davis I knew and trusted. I want everyone to know that I'm not really mad at Dale - not quite yet, anyway. I'm not trying to ruin his rep or anything, I just want to know that he's ok and that I'm getting my damn car back. The Dale Davis I know IS a good guy, but sometimes people need reminders.

By the way, one of the guys ran my VIN thru Carfax and so far the last activity was when I registered it in Jersey. Thanks. Unfortunately, Carfax only registers activity in the US and Canada, so that's just a start.

First  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >  Last

» Return to General Chat
Forum Jump
Quick Reply